Κυριακή 12 Μαΐου 2013

Αν δεν γράψω σήμερα που το διαδίκτυο κατακλίζεται από μαμαδοκείμενα για την γιορτή της μητέρας  πότε θα γράψω; Χθες είχαμε μια δύσκολη μέρα!! Η μικρή ανέβασε πυρετό και μάλιστα βαρβάτο!! Φτάσαμε 39 και πήραμε αντιπυρετικό...Σαν μαραμένο μαρούλι ήταν το κοριτσάκι μου και για πρώτη φορά από τότε που γεννήθηκε ξάπλωσε στον ώμο μου...Συνήθως έχει το κεφάλι της όρθιο μην χάσει τίποτα από όσα συμβαίνουν γύρω! Η στεναχώρια μου μεγάλη αλλά προσπαθούσα να το παίξω άνετη και για μένα αλλά και για τον μπαμπά της που ήταν στην δουλειά και ανησυχούσε!! Ένας πυρετός είναι έλεγα, μην αγχώνεσαι και όσο το έλεγα έτρεχε το μυαλό μου σε ασθένειες σπάνιες, σε συμπτώματα φανταστικά, σε "κουσούρια" που μπορεί να αφήσει ένας πυρετός...Κι όλα αυτά εγώ!! Που τον πυρετό δεν τον έχω σε τίποτα!! Δεν αρωστάινω συχνά βέβαια αλλά αν ανεβάσω πυρετό, ούτε που με νοιάζει που αγγίζει σχεδόν πάντα το 40!! Άντε θα νιώθω 2 μέρες χάλια και μετά τέλος!! Άσε που κανείς δεν έπαθε τίποτα από τον πυρετό...Εεεεε τί λέτε; Καλά τα πάω; Άλλα μέτρα και άλλα σταθμά για μένα και την μικρή!! Είμαι σίγουρη πως αυτό συμβαίνει σε πολλές-ους!! Ξαφνικά κάτι που μέχρι χθες ήταν απλό και το έβλεπες με λογική, τώρα με το μωρό γίνεται σύνθετο και η λογική σου δεν δουλεύει!!
 Δεν θα συνεχίσω γιατί με καλεί η μικρή για παιχνίδι και σήμερα είναι η μέρα της...
Αν δεν υπήρχε αυτή πώς θα γιόρταζα την γιορτή της μητέρας;
Πώς θα ένιωθα τόσο γεμάτη μέσα μου;
Χρόνια πολλά λοιπόν σε όλες τις μητέρες και σε όσες προσπαθούν να γίνουν!! Εύχομαι ολόψυχα του χρόνου να γιορτάζουν αγκαλιά με το μωράκι τους!!

Σας φιλώ...

Υ.Γ1  Πέρσι τέτοια μέρα χαζογελούσα συνεχώς και σκεφτόμουν πώς θα είναι του χρόνου που θα γιορτάζω!! Και είναι απλά υπέροχα!! ...όσο υπέροχο είναι το χαμόγελό της!!
Υ.ΓΜαμά μου χρόνια πολλά!! Σε αγαπάω και θα σε αγαπάω πάντα...Πάντα όμως!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου